Výmena a vrátenie tovaru

Ak vám zakúpený tovar nesedí, nezúfajte! Do 21 dní vám garantujeme výmenu za akékoľvek iné tovary alebo vrátenie bez udania dôvodu! Pri výmene či vrátení tovaru postupujte nasledujúcim spôsobom, urýchlite tým vybavenie vašej žiadosti:

Pri výmene

  1. Urobte novú objednávku na tovar, o ktorý máte záujem namiesto pôvodne objednaného (aj v prípade výmeny veľkosti). Ak sa cena novej objednávky bude líšiť od hodnoty vráteného tovaru, preplatok vám bude vrátený na účet a prípadný doplatok doúčtovaný.
  2. Pri objednávaní v poslednom kroku pokladnice e-shopu zaškrtnite pole VÝMENA TOVARU.
  3. Vytlačte si návratkový formulár, ktorý nájdete v tejto sekcii vyššie. Vo formulári uveďte číslo novovytvorenej objednávky (číslo objednávky zistíte v potvrdzovacom e-mailu).
  4. Kompletne vyplnený formulár zašlite spolu s tovarom a kópiou pôvodnej faktúry ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu Induo, s.r.o., P.O.Box 30, Štúrova 559, 908 41 Šaštín Stráže.

Pri vrátení

  1. Vytlačte si návratkový formulár, ktorý nájdete v tejto sekcii vyššie.
  2. Formulár vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslať peniaze za vrátený tovar.
  3. Vyplnený formulár zašlite spolu s tovarom a kópiou pôvodnej faktúry ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu Induo, s.r.o., P.O.Box 30, Štúrova 559, 908 41 Šaštín Stráže.

Menené alebo vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý (len v rámci skúšania) a kompletný. U tovaru neodstraňujte ceduľky, roztrhnutý sáčok nevadí (u obuvi zašlite i nepoškodenú krabicu).

Reklamácia tovaru

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Ponúkaný tovar je vynikajúcej kvality a veríme, že budete plne spokojní! V prípade vyskytnutie ojedinelých výrobných či iných vád postupujte nasledovne:

  1. Vytlačte si návratkový formulár, ktorý nájdete v tejto sekcii vyššie.
  2. Formulár vyplňte a popíšte dôvod reklamácie tovaru.
  3. Kompletne vyplnený formulár zašlite spolu s tovarom a kópiou pôvodnej faktúry ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu Induo, s.r.o., P.O.Box 30, Štúrova 559, 908 41 Šaštín Stráže.

Reklamácia prepravných služieb

Naše zásielky sú starostlivo balené skúseným personálom a následne prepravené z nášho skladu až k vám domov cez zmluvného dopravcu. Pri preberaní zásielky si skontrolujte či zásielka nie je:

  • mechanicky poškodená,
  • premočená,
  • otvorená a príp. i znovu zalepená.

Ak by ste zistili na zásielke viditeľné závady, neváhajte s pracovníkom prepravnej služby spísať reklamačný protokol. Následne nás kontaktujte a my vám radi pomôžeme pri riešení tejto reklamácie.